יום שני, 31 באוגוסט 2015

מסעדת אוליב לייף- מלון שרתון תל אביב

צ'רלי וחצי

השף צ'רלי פדידה לא עשה פדיחה, ואירח אותנו לעוד ערב טעים מהנה ומיוחד.
לרגל השקת, לילות יפו במסעדת "אוליב לייף" במלון שרתון בתל אביב, הוזמנתי למפגש בלוגרים מסקרן במרפסת המסעדה המשקיפה לים התיכון, ולשקיעה המגניבה. באופן אישי, הלוקיישן כוס היין והחברותא עשו את העבודה, אהבתי את העובדה שהשף המעורך היה פתוח לכל שאלה, וחברו הטוב פבלו רוזנברג המקסים אחראי על הצחוקייה.


מרפסת לים - צילום שמעון מלול
תפריט לילות יפו, המוגש בימי שלישי (כל עוד מזג האוויר יאפשר זאת), נועד כדי לתת לתיירים אורחי המלון טעימה מאוכל מזרחי מסורתי וים תיכוני עם נגיעות אישיות של השף, המסעדה פתוחה גם לאורחים מבחוץ.
מגוון הסלטים לפתיחה:
טבולה, חומוס גרגרים, טחינה סלט ירקות וסלק, סלטים רעננים, בליווי תיבול אורינטלי מיוחד. 
צרלי אוהב כמון
מתוך העיקריות:
חזה עוף עסיסי במרינדה וקבב טלה עם דגש על ירק ותבלינים.
השווארמת עוף הזכירה לי, הר געש מתפרץ, מבפנים מבעבע ורותח, ובחוץ חרוך ומחוספס. מסתבר שהמושלמות הזו, הושגה עקב העובדה שהשווארמה התחילה בתנור וגמרה על המתקן המסתובב. פדידה החזיר אותנו לשורשים בחריימה נסיכת הנילוס שהיה מדוייק ומפלפל.
הר געש מבעבע
בשר מג'דרה ותפוח אדמה



קבלת שבת
תפריט האוליב לייף:
זה לא היה קל לדלג לתפריט המסעדה הרגיל, ולמרות שהרגשתי כמו בסופר פארם אחרי הרחת כמה סוגי בשמים בכל זאת נפתחתי לפילה פורל, שהשתלב מצוין עם קונפי עגבניות שרי, בתוספת של תפוח אדמה וצ'לי.
פדידה הכין גם בסיס בצק שמרים שספח אליו בשר טלה טחון, צנוברים, טחינה וסילאן עוד סוג של לחמאבעג'ין או פיצה בשר, אבל קוראים לזה גם ספיחה ים תיכונית. בשבילי זה הספיק לא יכולתי יותר, ועל הקינוחים תלמדו מהתמונות.
קינוחים

לשימור: הלוקיישן
לשיפור: מגוון מותגי הבירה
לידיעה: המחירים בתפריט לילות יפו: עשרה סלטים 45 ש"ח לאדם. מנות עיקריות ותוספות 69 ש"ח פלטת קינוחים 30 ש"ח. 
לסיכום: חלון אל הים התיכון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה