יום שישי, 21 ביולי 2017

הלגה רקנטי/ אסתטיקה תרופיטית/ טיפולים קוסמטיים ויופי


כתובת: מרכז בן גוריון שדרות 4 ראשון לציון

         מלכת שבא נגעה בי

נכנסתי למקדש של הלגה רקנטי לטיפול בכתמי שמש ,פגשתי את מלכת שבא ויצאתי עם טיפול פנים מקצועי כולל צריבה של קרטוזות והחדרת סיבי משי לעור הפנים...


הכל התחיל שסיפרו לי, שבמכון היופי של הלגה מטפלים בהצלחה בהסרת כתמי שמש.  כמחזיק בתעודת בגרות ים תיכונית,נזקי השמש שצברתי במהלך השנים מעט מפריעים,ולכן חשבתי שרצוי להתחיל להתחיל לטפל בבעיה.
העובדה שפקיד הקבלה במקום הוא הצעיר אלדד רקנטי, בנה של הלגה יצרה אצלי תחושת ביטחון. 
משרה ביטחון,הבן בעמדת הקבלה

הלגה קיבלה אותי בחיוך ארוך,הצמידה שתי אצבעות לעצמות הלחיים שלי, והציעה טיפול בהזרקות שבטוח יצעיר אותי בכמה שנים יפות. לאחר שהסכמנו לחכות קצת עם ההזרקות,ולטפל רק בכתמי השמש הלגה המליצה לי על טיפול פנים משולב והעבירה אותי לידיה המרחפות של מקדנס(מלכת שבא),שהובילה אותי ישר למיטת הטיפולים בחדר הממוזג והנאה.
מלכת שבא בפעולה

ככה במשך כשעה, מקדנס ריחפה בידיה הנעימות על הפנים שלי בטיפול שכלל : פילינג וצריבת קרטוזות שומן, ניקוי פנים עמוק, החדרת סיבי משי לעור ושיא השיאים מסיכת חמצן שהזרימה אוויר קריר לרענון העור, 
על פינוק כזה לא חלמתי וכמעט נרדמתי.

קצת אוויר...

מלכת שבא נפרדה ממני בידידות, ובחזרה להלגה שסיפרה שעקרונות הטיפול שלה הם שלושה שלבים שכוללים : טיפול, שינוי ושימור,תוך טיפול במכשירים יעודים, שמירה על תזונה נכונה ושימוש בקרמים ובחומרים יעילים אחרים.
הלגה הוסיפה נתון מעניין שכ 30 אחוז מהמטופלים הם גברים שבנוסף לטיפולי פנים הם משתמשים בהזרקות נגד קמטים והסרת שיער.
לסיכום :
יצאתי משם ( עדיין לא בחזרה לגיל 30) אבל עם כמה כתמי שמש פחות , הרגשה טובה, ופנים רעננות. 
על הזרקות עוד נחשוב בבית...

הלגה רקנטי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה