יום שלישי, 20 בדצמבר 2016

אוי אמסטרדם
על מלון מקסים, יום בשוק כפר הדיגים, סושי משתלם במיוחד (עד שתיחנקו), עוד קצת דברים קטנים וחשובים.
טבעת התעלות מהמאה ה17
מלון מובומפיק / מול תחנה חשמלית מוזאיקובואו
באופן אישי, (שרון חולקת עלי), העדפתי מלון מפואר מרוחק מעט מהמרכז, על מלון פחות טוב במרכז.
"מובומפיק" מרוחק כרבע שעה הליכה מתחנה מרכזית ובדרך עוברים קרוב לנהר (קררר). במלון יש שירות שאטלים חינם של המלון עד שעה 21.00  ברישום מראש, ואפשר גם לנסוע בחשמלית.

המלון חדיש, החדרים מפנקים, הנוף לנהר מרתק, יש חדר כושר וספא ללא תוספת תשלום, אינטרנט מהיר חינם, ובר איכותי עם קוקטיילים מצוינים. 
על הבר במלון
הירידה לחדר האוכל בקומה 2 נותנת תחושה שהגענו לבראנ'ץ איכותי במסעדה מעוצבת ולא חדר אוכל פעלתני במלון טיפוסי,  במיוחד אהבתי לרדת לשם בשעת בוקר מוקדמת, להסתכל מהחלונות השקופים על הנהר והעיר המתעוררת, ללגום קפה ראשון, להמשיך לסאונה, מקלחת ארוכה ובחזרה לארוחת הבוקר העשירה שכללה: קפה מצוין, מאפים טריים, מבחר גבינות נהדרות, דגים מעושנים, חביתות מטוגנות בשמן זית, ריבות קונפיטורה, שיבולת שועל, פרות יבשים אורגנים ויערת דבש. 

יערת דבש
כיכר דאם:
נחמד לטייל בין הרחובות המתחברים לכיכר, ליהנות מאוכל רחוב נפלא שכלל צ׳יפס בשקית עם רטבים וגבינה מגורדת, עוגת תפוחים מהטובות שאכלתי, ללגום שוקו חם ובירה טרייה בברים המקומיים לתפוס ראש ולחשוב שכל העולם על הזין, וכמובן להיכנס לכל חנויות הבגדים והנעלים של כל המעצבים הנחשבים.


עוגת תפוחים נהדרת בכל קרן רחוב

זה צ'יפס זה
 סושי Nieuwzijds voorburgwal 161  -   MIU 
סושיה יפה, שרות אקספרס של מלוכסנות עיינים בשפת גוף של אלופות קרטה. תמורת 18 יורו תקבלו דיל המורכב מתפריט ענק ודף אישי בו אתם יכולים לסמן בחמישה  סיבובים כמה פריטים שתרצו,  אחרי 3 סיבובים של סושי טעים מעוצב  בכל הגוונים והצבעים עם דגים טריים שרון כבר לא יכלה לסיים את המנה ועברנו לקינוחים.
לידיעה ברגע שלא סיימתם מנה הסיבוב ניגמר, תאכלו כמה שאתם רוצים אבל אל תזלזלו...
מומלץ!
סושי ללא הפסקה

קינוח קטן וטעים

כפר הדיגים:
תמיד נחמד לחזור לאווירה הפסטורלית של הכפר היפה, לאכול אצל הגזלן דגים מטוגנים ומטיאס עם בצל שרק צריך להניח בפה למצוץ וליהנות, יש במקום  גם חנויות, מסעדות וברים יפים בהם אפשר ללגום בירה טובה  להסתכל על הים ולספוג שלווה, כדאי להגיע לכפר בשבת, ואז לתפוס גם שוק אוכל שווה בו אפשר גם לקנות מבחר גבינות מצוינות  ולקחת הביתה,
(לכפר הדיגים מגיעים ב 25 דקות באוטובוס מתחנה מרכזית)

הרינג משובח

שוק אלברט קאוופ/ מבשלת הייניקן
שכונה יפה ורגועה עם ברים מסעדות ושוק ענק ומעניין של בגדים ואוכל, ספונטנית נכנסנו גם למוזיאון הייניקן ובמפתיע ממש נהניתי, תמורת 18 יורו קיבלנו  סיור מעניין, לגימה בבר השמח של 3 בירות טריות ומקציפות (שליש ליטר)  בחנות הממותגת יש מגוון מוצרים, ואם בא לכם מעיל או נעלים עם סמל המוצר זה המקום.
(עשרים דקות נסיעה בחשמלית מהתחנה המרכזית)

נעלי היינקן



לחיים בהיינקן
דגים בשוק אלברט קאוופ

סוכן או עצמאי בשטח?
שהחבר שלי שלומי סתווי שמע שאני מחפש דיל טוב לאמסטרדם הוא מיד המליץ על סוכנת הנסיעות אורית שמחוני, האמת שדי נמאס לי לשוטט באתרים באינטרנט ושמחוני באורך רוח תפרה לי את החופשה עם טיסות נוחות ומלון מצוין, שמחוני גם הסבירה שגם אם מזמינים חופשה דרך אחד האתרים המובילים במחיר החופשה מגולמת גם עמלת הסוכן ולמעשה לא מדובר בחיסכון כספי, לטעמי אין כמו ליווי של סוכן מקצועי שיכול לעזור במגוון בעיות, זה לא נעים להיתקע במלון בשעת לילה מאוחרת שהחדר המפנק שהזמנתם הוא למעשה חדרון בו לנים המלצרים...

לסיכום לכו על זה : אורית שמחוני  טלפון : 0549459789 

רק עם סוכנת

לידיעה: אמסטרדם נפלאה ביום ההולנדים חביבים ונקיים, אבל בלילה צריך להיזהר ,חבורות של סטלנים  שבילו בברים ובקופי שופ יכולים להיות מאוד מסוכנים. 














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה