יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

עראיס/ שרונה מרקט

מברוק עליך יא עראיס מברוק

ל"עראיס" הגעתי אחרי יום ספורט שכלל אימון קיקבוקס, יוגה והרצאות בנושא תזונה נכונה, נתחי הפילה בקר העניקו לי לא רק חלבון בונה שריר אלה גם הנאה קולינרית איכותית, שהוציאה ממני קולות הנאה שמתאימות לזמן ומקום אחר..

קולות  של הנאה..

מפגשי בלוגרים הם הזדמנות טובה לחשיפה לקהל מבין ודעתן אבל גם טומנים בחובם סכנות לשחיטה מידית, הפעם האנרגיות היו בשמים, האווירה חמה ומכניסת אורחים, ועם התפריט הערבי המשודרג הרגשתי בבית. מכיוון שהגעתי באיחור התנפלתי בחזירות על מנת העראיס פיתה מזרח תיכונית ממולאת בקבב טלה צלוי, את הפיתה מכניסים לתנור עד שהופכת קריספית מבחוץ ונעימה מבפנים, המנה הוגשה עם סלט עגבניות, טחינה פיקנטית ולימון כבוש.
קבב טלה
באבא גנוש במטבח הערבי זה סלט חצילים בטחינה ועגבניות קצוצות, אהבתי את השדרוג לחצי חציל בלאדי בשרני עשוי על הגריל שהוא מוגש חם חם ועליו טחינה ועגבניות קצוצות, מנת נשנוש ירקות בטטה גזר דלעת ופלפל אדום עשויים על הגריל,  צ׳יסר יגרמייסטר ויאללה להמשך העבודה.

חציל בלאדי בשרני
מתוך תפריט הבשרים קיבלתי שתי טבעות אליפות של פילה בקר שחום אדמוני, אחרי הביס הראשון יצאתי מדעתי ותוך קולות הנאה שאולי מתאימות יותר לזמן ומקום אחר... כולם כבר ידעו שטוב לי טוב לי על הלב.
תוספות לבשר, תפוח אדמה ובצל צלויים, סלט שוק ירוק מתובל בשמן זית ולימון, אהבתי גם את האפשרות לחרוך את הבשר בטבעת לוהטת שהונחה בצלחת. 
הפעם ויתרתי על הקינוחים והסתפקתי בעוד צ׳יסר של יגר.

טבעות אליפות
 המחירים:
ירקות צלויים 32 שקלים
חציל בלאדי 28 שקלים
פילה בקר (200 גרם) 134שקלים
בירה סטלה מחבית חצי ליטר 27 שקלים 
לידיעה: אוכל ערבי משודרג, את התפריט הרכיב השף ירון קסטנבוים , מקור השם עראיס, אוכל חתונות                   לבנוני בו כורכים את הכלה בבגד כמו שכורכים את הפיתה סביב הבשר.
לשימור: הטריות וחומרי הגלם האיכותיים 
לשיפור: תפריט עסקי
לסיכום: אהבתי את הגישה הפשוטה והסטייליסטית לאוכל מוכר ואהוב









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה