יום שבת, 13 באוגוסט 2016

ג׳קו דגים -החרש 8 רמת השרון

אגן הים התיכון

הרעיון המרכזי אצל "ג׳קו דגים" כולל מבחר סלטים טריים ,דגים טובים ואווירה חברית, את הברבוניות חיסלנו מהראש ועד הזנב, על העובדה שהפורל הגיע מהגריל ולא מהתנור עוד ארחיב בהמשך ...

המסעדה באזור התעשייה של רמת השרון מזכירה מקומות דומים באגן הים התיכון, וזה כולל המון מקום חלונות גדולים שולחנות עם מפות משובצות, ובמחיר המנה העיקרית (90-100 שקלים) מקבלים גם מבחר סלטים במילוי חוזר.
מלצרית עם אור בעיניים וחיוך עד האוזניים הגישה לשרון כוסית של וודקה ואן גוך ואשכוליות (35 שקלים למשקה), אני העדפתי אוזו פלומרי (25 שקלים) המלצה שלי חבל להציף את הכוס בקרח ולאבד את טעמי האוזו הנהדרים, מקסימום אפשרי להוסיף טיפ טיפה מים קרים או נגיעה קטנה של קרח. 

הנה עלו ובאו מבחר סלטים, שהוגשו בצלחות זכוכית נאות:
איקרה, דג כבוש עם טעם מודגש של פלפל אנגלי, צזיקי כמו ביוון, טחינה על גבול הגולמית עם תיבול מינימלי, חומוס, סלט יווני עם גבינה בולגרית, כרוב גזר, סלק עם זרעי כוסברה, כבד קצוץ, חצילים מטוגנים עמבה וביצה מגורדת וג׳בטה טרייה, 

 אלף לילה ולילה

מבחנתי מדד מסעדות דגים יקום ויפול על איכות הברבוניות ואילו שקיבלנו עמדו בסטנדרט הגבוה שכולל דגיים טריים בגודל של לא יותר מאצבע, שעברו טבילה קלה בקמח וטיגון קצר בשמן עמוק לוהט, תענוג היה לאכול את הדגים בתאוותנות מהראש ועד הזנב, לסחוט עליהם לימון טרי ולשטוף עם עוד כוסית של פלומרי.
סטנדרט גבוה
סיכמנו עם המלצרית על מנות דגים נוספות בתנור וקיבלנו אותם ישר מהגריל, אבל בראש טוב וגוף שמח זרמנו עם השינוי שנתגלה מבורך בפילה דניס העסיסי המשובח, ופחות בלברק הצחור שחבר לאיזה טעם לוואי בלתי מפוענח.
פילה דניס
בעלת החיוך עד האוזניים התנצלה שהם קצרים בקינוחים: ״היה לנו יום עמוס חיסלו את הכל״
התפשרנו על קינוחי אולד פאשן שכללו קרם בורלה ועוגת גבינה (35 שקלים) קינוחים חביבים אבל לא מרקיעי שחקים...


אולד פאשן

לידיעה: רשת ותיקה שהייתה ראשונה לקונספט דגים וסלטים במחיר אחיד
לשימור: סלטים טובים ודגים טריים
לשיפור: קשב וריכוז
לסיכום: בסגנון הישן והטוב , ומחירים הוגנים עבור ארוחת דגים 











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה